کسب مدال برنز برای کاروان دانشجویان پسر دانشگاه مراغه...

  • 21 Aug 2024
  • News Code: 1223835
  • 185
کسب مدال برنز برای کاروان دانشجویان پسر دانشگاه مراغه...

علی حبیب زاده نماینده دانشگاه مراغه موفق به کسب مدال برنز رشته جودو در وزن بعلاوه ۱۰۰ کیلوگرم شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ در این دوره از مسابقات در رشته تکواندو دختران و پسران ۲ نفر نماینده، تنیس روی میز دختران و پسران ۲نفر، جودو پسران ۱ نفر،کشتی آزاد ۷۰ کیلوگرم ۱ نفر و شنای پسران ۱ نفر حضور یافت که دانشجويان این دانشگاه موفق به کسب  مدال برنز (مقام سوم رشته جودو) و مقام  پنجمی کشتی آزاد شدند.

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان ایران هر دو سال یک بار برگزار میشود و بالاترین سطح رویداد ورزشی دانشجویی است که نفرات برتر آن به اردوهای انتخابی تیم های ملی دانشجویی دعوت خواهند شد و همچنین حضور ورزشکاران ملی پوش و قهرمان سطح مسابقات را بالا برده و همواره بر کیفیت المپیاد افزوده است.

گفتنی است دانشگاه مراغه در پانزدهمین المپیاد تنها ۲ سهمیه داشت در حالی که شانزدهمین المپیاد موفق به کسب ۷ سهمیه حضور در این رویداد بزرگ شده بود.کسب سهمیه المپیاد منوط به شرکت در مسابقات انتخابی منطقه است.

این موفقیت بزرگ حاصل حمایت های مسئولین ارشد دانشگاه و حوزه معاونت دانشجویی است. امید است با یاری خدا و برنامه ریزی دقیق شاهد حضور بیشتر نفرات در هفدهمین المپیاد که در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد باشیم.


Share

خبر‌های مرتبط